inspector principal Fieraru Mihaela
inspector asistent Iftimie Daniela Nicoleta
inspector debutant - post vacant
Diaconu Dorina-Nela - asistent personal persoana cu handicap
Cojocaru Lucian-Ionel- asistent personal persoana cu handicap
Ene Gabriela- asistent personal persoana cu handicap
Filip Ramona- asistent personal persoana cu handicap
Leu Stăncuța- asistent personal persoana cu handicap
Lungu Aurora- asistent personal persoana cu handicap
Lupoae Nicoleta- asistent personal persoana cu handicap
Marcu Aurelia- asistent personal persoana cu handicap
Marin Nela- asistent personal persoana cu handicap
Moroca Anița- asistent personal persoana cu handicap
Vârgolici Didina- asistent personal persoana cu handicap
Zaharia Maricica- asistent personal persoana cu handicap
Asistent personal persoana cu handicap (12 posturi vacante)
Cererile necesare se pot descarca de la adresa: http://www.primariasmardan.ro/anunturi/formulare
SERVICII OFERITE
1. INTOCMIRE DOSARE ALOCATII DE STAT
Acte necesare:
- copii CI/BI parinti
- copie certificat casatorie
- copie certificat nastere nou nascut
- extras de cont titular alocatie (daca se doreste primirea banilor in cont)
2. INTOCMIRE DOSARE INDEMINIZATIE CRESTERE COPIL SI STIMULENT DE INSERTIE , CONFORM O.U.G.2010/2010
Acte necesare:
- Cererea tip de acordare a dreptului la indemnizaţia lunară pentru creşterea copilului
- Declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că celălalt părinte natural sau, după caz, o altă persoană dintre cele prevăzute la art.5 alin.(2) nu beneficiază de indemnizaţie pentru creşterea copilului în vârstă de până la 2 ani sau, în cazul copilului cu handicap, de până la 3 ani
- Actul de identitate al solicitantului (copie xerox şi original)
- Certificatul de naştere al copilului (copie xerox şi original)
- Certificatele de naştere ale tuturor copiilor născuţi după data de 01 ianuarie 2006
- Certificatul de casătorie (copie xerox şi original)
- Copie certificat de persoană cu handicap al copilului, după caz
- Adeverinţă tipizată eliberată de autorităţile competente sau de către angajator, după caz, din care să rezulte îndeplinirea condiţiei privind stagiul de cotizare de 12 luni din utimii 2 ani anteriori datei naşterii copilului; cu veniturile profesionale supuse impozitului pe venit conform Legii 227/2015 privind Codul fiscal (persoanele care realizează venituri din activități independente, trebuie să prezinte în anul următor dovada privind venitul efectiv realizat în vederea recalculării indemnizației)
- Copie xerox după certificatul medical pentru sarcină şi lehuzie (cele 126 zile), certificată conform cu originalul de către angajator
- Copie xerox după decizia de suspendare a contractului individual de muncă, certificată conform cu originalul de către angajator
- Dosar
- Extras de cont de la una din urmatoarele banci: BCR, BRD, CEC, B. Raiffeisen, B. Transilvania, B.Pireus, B.Carpatica, B.Românească, Romexterra, Leumi Bank, Procredit Bank, Alpha Bank, Volks Bank, ING, Bancpost, ATE Bank, GarantiBank, Intesa San Paolo, OTP Bank, UniCredit Tiriac Bank, Millennium Bank, Credit Agricole
- În situaţia în care părinţii copilului nu sunt căsătoriţi, dar copilul a fost recunoscut, îndeplinirea condiţiilor se demonstrează pe baza anchetei sociale efectuate de autoritatea tutelară
- Declaraţia celuilalt părinte trebuie să fie însoţită de documente justificative din care să rezulte dacă a lucrat/ nu a lucrat în ultimele 12 luni, anterior datei naşterii copilului(Casa Judeţeană de Pensii, adeverinţă eliberată de angajator/ Administraţia Finanţelor Publice)
Indemnizaţia lunară pentru creșterea copilului se stabileşte în cuantum de 85% din media veniturilor nete realizate în ultimele 12 luni din ultimii 2 ani anteriori datei naşterii copilului şi nu poate fi mai mică de 85% din cuantumul salariului minim brut pe ţară garantat în plată şi nici mai mare de 8.500 lei.
TERMEN DE DEPUNERE: 60 DE ZILE LUCRĂTOARE DUPĂ ULTIMA ZI DE CONCEDIU POSTNATAL
NOTA - CEREREA DE ACORDARE A INDEMNIZAŢIEI PENTRU CREŞTEREA COPILULUI SE DEPUNE PERSONAL DE CĂTRE SOLICITANTUL ACESTUI DREPT.
Reglementare:
O.U.G. nr.111/2010, privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor, cu modificările și completările ulterioare; H.G. nr.52/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor O.U.G. nr.111/2010, privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor.
3. EFECTUAREA ANCHETEI SOCIALE NECESARE EVALUĂRII / REEVALUĂRII PENTRU ÎNCADRAREA COPILULUI ÎNTR-UN GRAD DE HANDICAP, PENTRU ELABORAREA UNUI PLAN DE ABILITARE - REABILITARE
Documentația necesară pentru efectuarea anchetei sociale necesare evaluării / reevaluării pentru încadrarea copilului într-un grad de handicap, pentru elaborarea unui plan de abilitare - reabilitare a copilului cu divizibilități, pentru orientare școlară a copilului cu divizibilități.
Acte necesare:
- Cerere Tip
- B.I./C.I. părinţi (original şi copie xerox)
- Certificat naştere sau C.I.minor/ă (original şi copie xerox)
- Certificat de încadrare în grad de handicap (original şi copie xerox)
- Certificat de orientare şcolară / profesională (original şi copie xerox)
- Act medical (referat medical sau ieşire spital, etc. - copie xerox)
- Dosar cu şină de încopciat, pentru caz nou incadrare în grad de handicap.
4. EFECTUAREA ANCHETEI SOCIALE NECESARE EVALUĂRII / REEVALUĂRII PENTRU INTERNARE
Acte necesare:
- B.I./C.I. al/a persoanei cu handicap
- Certificat de încadrare în grad de handicap valabil
- Act medical (referat medical, scrisoare medicală, bilet ieşire spital, etc.)
- Cupon pensie, adeverinţă salariat (după caz)
5. INTOCMIRE SI MONITORIZARE DOSARE VENITUL MINIM GARANTAT
Acte necesare:
- Acte de identitate ale solicitantului şi ale membrilor familiei (buletin/carte de identitate, certificat de naştere /căsătorie/ deces, hotărâre judecătorească de divorţ, livret familie) - original şi copie
- Acte de venit (cupon pensie, plasament familial, îndemnizaţie persoana cu handicap, adeverinţă de salariu, declaraţie de la notar cu privire la venituri);
- Adeverinţă Agenţia Judeţeană de Ocupare a Forţei de Muncă - persoana aptă de muncă este în căutarea unui loc de muncă şi nu a refuzat nejustificat un loc de muncă/ curs de calificare)
- Adeverinţă privind starea sănătăţii (certificate medicale din care să rezulte încadrarea în categoria peroanelor cu handicap accentuat sau grav sau în gradul I sau II de invaliditate)
- Adeverinţă de elev/student (forma de învăţământ, tipul şi cuantumul bursei)
- Cerere si declaratie privind veniturile (tipizate)
- Adeverinta privind veniturile realizate supuse impozitarii eliberata de Administratia Financiara
- Dosar cu sina
- Adeverinta Registru Agricol (Primarie)
6. INTOCMIRE SI MONITORIZARE DOSARE ALOCATIE PENTRU SUSTINEREA FAMILIEI
Acte necesare:
- Cerere
- Copii carte de identitate, certificate de nastere, certificate de casatorie, sentinta divort, declaratie notariala persoane despartite
- Acte doveditoare de venit
- Cupon alocatie de stat
- Adeverinta de la scoala
- Adeverinta de la registru agricol
- Certificat fiscal de la primarie
- Dosare cu sina - 2 bucati
7. CONSILIERE SI MONITORIZARE FAMILII CU COPII AI CAROR PARINTI SUNT PLECATI IN STRAINATATE